Monday 5 December 2011

Mereka Pilihan Saya


Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Saya sudah mengulas mengenai kesedaran tuntutan-tuntutan pilihanraya dan mengulas sedikit mengenai calon pengerusi. Rasanya tidak lengkap sekiranya tidak berkempen untuk dua calon AJKT akhwat yang begitu dekat di hati saya.

Bukanlah saya memilih mereka keran mereka rapat dengan saya, tidak sama sekali. Tetapi saya tahu mereka adalah insan yang TERUJI dan DIUJI. Jatuh bangun mereka sepanjang mereka berkerja dalam persatuan sedikit sebanyak telah saya lihat.

Mereka insan yang terus komited menyumbang tenaga. Sejak dari awal saya mengenali mereka ketika mula-mula menang pilihanraya dahulu sehingga detik penurunan saya lihat mereka terus komited.

Mereka insan yang terus membuktikan PCM sentiasa mahukan yang terbaik buat ahli. Mereka tidak tunggu untuk memegang jawatan tertentu malah dengan status ajk biasa mereka tetap turun mendengar rungutan dan permasalahan ahli.

Dua orang adik, sahabat dan rakan perjuangan yang sentiasa di hati








3 comments:

nur ain zulaliza said...

salam..terima kasih ats segala dorongan dan kepercayaan yg diberikan sepanjang sy menjadi AJK UPI akak..u r my BEST SENPAI eva^_~

sabrina said...

Perkenalan kita & kak didi is wht i perceived as a GIFT from HIM :)

(Mmg agak copypaste kan ayat ni? hee)

thnks for All the support! :)

Moga kita semua dpt bergerak atas dasar kefahaman & keikhlasan dgn meletakkan Islam sbgai hadaf utama :D

ummuziyad yang solehah said...

LIKE!