Sunday 14 March 2010

Sanah Helwa

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Hari ini Hari Lahir ahli beit saya Umi Nadzirah Ghazali (juga puan Aimi). Alhamdulillah dengan rezeki dan kesempatan yang diberikanNya dapat kami menyambut secara ringkas di Huriyah. Memasak menu yang lengkap bahannya daripada Malaysia membuatkan saya puas. 

Semoga umur yang Allah berikan kepada Umi diberkati dan semoga terus menjadi Muslimah sejati yang berbakti demi agama. Kelanjutan usia yang ada dijadikan kesempatan untuk terus beribadah kepada Allah. Hari-hari yang berlalu dijadikan renungan dan pengajaran yang baik. Selamat dan berjaya di dunia dan akhirat insya Allah.




p/s : Makan beramai-ramai membuatkan saya rindu akan talam besar di Imtiyaz (walaupun menu berkenaan tidak melibatkan talam). Rasanya setelah kami tinggal bertiga, kami hanya menggunakan talam kecil sebagai ganti. Talam besar yang memberi seribu satu makna dan kenangan.

2 comments:

uminadzira said...

salam
dila alf syukran :D
sbb celebrate bday sy ishk3
esp laksa yg sedap terus melekat kat esophagus smpai hari nie hehe
klu pe'rasa'an plak rs ramai sgt hari tu really....
thanks alot Huriyyah
maaf klu salah & kurang.
harap semuanya dlm redaNYA..amin

nasiayam said...

umi,u shouldn`t say thanks at me at the 1st place..ada org lg layak dpt kasih ko tu.wee~~do tell org yg spttnya tu,terima kasih[eh,dah ucap da ye?huhu].

selamat ulangtahun ye umi?hopefuly,kalo ada slh n silap,dimaafkan dgn hati yg benar2 memaafkan.takut disoal kat titian sirat nnti andai ada kezaliman yg aku wat kat ko,ko still terasa.

sorry,xtau nak bg hadiah ape...the least that i can do for now,is wishing u the best in surviving dlm dunia mencabar ni walau dlm keadaan susah atau senang,walau dlm keadaan suka atau duka.