Saturday 16 May 2009

SELAMAT HARI GURU

Selamat Hari Guru kepada semua guru terutama guru-guru saya sejak tadika hingga kini. Jasa kalian mendidik anak bangsa hanya Allah yang mampu membalas sewajarnya. Semoga Allah mengurniakan ketabahan dan kekuatan untuk terus berjuang dalam dunia pendidikan.


Khasnya Selamat Hari Guru kepada umi saya.

Umi bersama abuya

Guru Kemahiran Hidup kelas saya ketika tingkatan 1
Guru Geografi dan Guru Kelas saya ketika tingkatan 2
Guru Sejarah kelas saya ketika tingkatan 3
Guru Sidang Rediaksi Majalah Sekolah 2003
dan yang paling utama Guru KEHIDUPAN saya.

(Kalau tak pindah sekolah insya Allah guru Bahasa Melayu saya.)

Lagu ditujukan kepada semua guru yang banyak berjasa





Terima Kasih Guru - Mirwana

p/s: Peperiksaan membuatkan semua idea saya meruap. Maka kemungkinan entry terbaru selepas peperiksaan.

No comments: