Friday 30 October 2009

P.U.T.E.R.I '06

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah semalam aktiviti qiamulail batch (salah satu aktiviti smart circle) yang julung-julung kali bagi sesi 09/10 berjaya diadakan. Walaupun ada antara kami yang berlainan kelas namun ukhwah antara kami tetap utuh.


Coming soon www.kamiputeri06.blogspot.com

Mungkin saya tidak bercerita di sini apa aktiviti yang kami lakukakan. Entry kali ini saya tujukan lagu ini khas untuk sahabat takhi saya Aida, ahli-ahli Imtiyaz dan rakan-rakan sebatch saya. Secara umum untuk semua rakan-rakan saya.




Kawan - Rabbani


Kawan Mara Ke Hadapan
Maju Bina Kekuatan
Hidup Mesti Tempuh Cabaran
Itulah Resam Kehidupan

Dunia Perlukan Pertolongan
Dari Generasi Sepertimu
Binalah Sifat Kekeluargaan
Untuk Mendapat Keredahaan Tuhan Yang Esa

Setiap Langkahmu Menjadi Ikutan
Untuk Generasi Sepanjang Zaman

Dunia Ini Penuh Dugaan
Tempuhilah Walau Seorang
Biar Ribut Mahupun Taufan
Quran Sunnah Jadi Bekalan

Kawan Berazam Dan Berjanjilah
Akan Kau Kotakan Sabda Junjungan
Peliharalah Peribadimu
Peliharalah Ahli Keluargamu

Dunia Ini Hanya Sementara
Beribadahlah Sebagai Bekalan
Untuk Menuju Hari Kemudian
Akhirat Jua Kekal Selamanya


Sedikit sebanyak lagu ini berkaitan dengan pengisian kita semalam.

p/s: Syukran Aida untuk kad semangat yang sungguh comel.

No comments: